Powitanie

Cześć!
Chciałabym powitać Cię w moim świecie, a przynajmniej w tym drobnym jego skrawku, którym zamierzam uczynić ten blog. Mam nadzieję, że spodoba Ci się tu.
Może najpierw powinnam się przedstawić...
Jak dumnie głosi nazwa bloga, ozwałam się Marisanną. W rzeczywistości mam na imię Marta. Jako Marisanna działam już trochę na stronie SameQuizy, lecz ostatnio przestało mi to wystarczyć, a że są wakacje i mam trochę wolnego czasu, to postanowiłam założyć bloga.
Coś o mnie... Żyję w swoim świecie, jak stwierdza wielu, czasem narzekając, a czasem tylko stwierdzając fakt. Zwykle jest to świat z słów, równie często przeróżnych pisarzy, co własnych. Uwielbiam pisać, czasem wiele stron dziennie, i chyba czasem nawet mi to wychodzi (zaczynam w to powątpiewać, gdy po raz setny wykreślam coś z tej pisaniny zwanej moim pierwszym, powitalnym postem, ale dobra, niech ten tekst zostanie). Czasem jest to barwny świat koralików - z nich też trochę tworzę, głównie prostą biżuterię i czasem fantazyjniejszą w technice beadingu, mojej ulubionej. Od niedawna istnieje też świat quizów i grafiki, którą poznałam dzięki nim. Na tym trochu będzie po trochę z tego wszystkiego, a znając mnie wymyślę pewnie coś jeszcze.
Nie będę pisać, że na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie. Wiele osób nie znajdzie, ale liczę, że ty, Czytelniku lub Czytelniczko tych słów, do nich nie należysz. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Próby blogowania - reaktywacja

Wrażenia z NaNoWriMo Camp, czyli burzliwe dzieje mej pisaniny.