Komplet "Ogień i woda"


Wygląda na to, że moja działalność tutaj będzie się odbywała zrywami. W sumie ja tak robię chyba wszystko... Tak więc przedstawiam wam prosty komplet złożony z kolczyków i wisiorka o kontrastowych barwach.
Komplet przeleżał u mnie w pudełku już sporo czasu. To jeden z niewielu starszych wyrobów, z których jestem zadowolona. Za chwilę będzie bliżej pokazany wisiorek
A teraz kolczyki, dosyć długie. 
Dobra, chyba nie umiem się rozpisywać o biżuterii. A już na pewno nie o takiej prostej. Tak więc na razie to tyle. Może się jeszcze dziś odezwę.   


Komentarze

  1. Bardzo ładny komplet.

    Teraz sama się zastanawiam czy nie zacząć robić takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja się przy tym świetnie relaksuję. To bardzo przyjemne hobby.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Próby blogowania - reaktywacja

Wrażenia z NaNoWriMo Camp, czyli burzliwe dzieje mej pisaniny.

Powitanie